Das 9-Euro-Ticket-Fahrt: Porovnání verzí

Z Čupkyvodky
Skočit na navigaciSkočit na vyhledávání
Řádek 1: Řádek 1:
==Den první, 19.8.2022==
==Den první, 19.8.2022==
[[Soubor:szdc.jpg|thumb|200px|Nýmandi]]
[[Soubor:szdc.jpg|thumb|200px|Nýmandi]]
Odjezd (or we thought) na hrot většího rozsahu probíhal v 16:35 z Hlaváku. Hodinu a půl před odjezdem mne eště kluci vyhysterčili že už dou a musel sem jit volat vo co jako de. Honzovi prej nevoněla nějaká whisky a usoudil že sedmička [[Laphroaig|Laphroaiga]] by ho uctila víc(a dokonce z něj udělala landlorda ale o tom až později). Sraz na hlaváku, nákup piváku na poklidnou cestu s místenkama až do Chebu proběhl v poklidu. Na Smíchově sme žertovali a spekulovali zda stihneme spoj do Marktdrewitzu na který máme pětiminutovou rezervu a špekulovali zda prokletí trati 171 stihneme najet když pofrčíme před Plzní.
Odjezd (or we thought) na hrot většího rozsahu probíhal v 16:35 z Hlaváku. Hodinu a půl před odjezdem mne eště kluci vyhysterčili že už dou a musel sem jit volat vo co jako de. Honzovi prej nevoněla nějaká whisky a usoudil že sedmička [[Laphroaig|Laphroaiga]] by ho uctila víc (a dokonce z něj udělala landlorda ale o tom až později). Sraz na hlaváku, nákup piváku na poklidnou cestu s místenkama až do Chebu proběhl v poklidu. Na Smíchově sme žertovali a spekulovali zda stihneme spoj do Marktdrewitzu na který máme pětiminutovou rezervu a špekulovali zda prokletí trati 171 stihneme najet když pofrčíme před Plzní.


Po tom se začly valit z lampiónu zpoždění a vypadalo to že dnes budeme přenocovat v [[Šedý Pes|psovi]]. 5, 15, 35, 60, 120 minut postupně jako dýky do duše našeho hrotu. Nutno podotknout že sme tto vše brali v danou chvíli s humorem, podpořeným o piváky který nám začaly rychle docházet. Sledovali sme všechny šotoušské kanály a verdikt byl že asi naše lokomotiva zkurvila troleje v tunelu mezi hlavákem a smíchovem a eště se jí povedlo se zkurvit sama. Po příjezdu servisního vozu na vedlejší kolej a příchodu několika oranžových pánů (pár jich dokonce bylo vyzbrojeny kufříky, patrně s nuklearními kódy kdyby bylo potřeba zamést stopy a glassnout nás i s lokomotivou) se Honza hrdinsky vydal do nějaký pekárny pro plzně kde na něj koukali skrz prsty a dali mu radši jen teplý.
Po tom se začly valit z lampiónu zpoždění a vypadalo to že dnes budeme přenocovat v [[Šedý Pes|psovi]]. 5, 15, 35, 60, 120 minut postupně jako dýky do duše našeho hrotu. Nutno podotknout že sme tto vše brali v danou chvíli s humorem, podpořeným o piváky který nám začaly rychle docházet. Sledovali sme všechny šotoušské kanály a verdikt byl že asi naše lokomotiva zkurvila troleje v tunelu mezi hlavákem a smíchovem a eště se jí povedlo se zkurvit sama. Po příjezdu servisního vozu na vedlejší kolej a příchodu několika oranžových pánů (pár jich dokonce bylo vyzbrojeny kufříky, patrně s nuklearními kódy kdyby bylo potřeba zamést stopy a glassnout nás i s lokomotivou) se Honza hrdinsky vydal do nějaký pekárny pro plzně kde na něj koukali skrz prsty a dali mu radši jen teplý.

Verze z 25. 8. 2022, 10:23

Den první, 19.8.2022

Nýmandi

Odjezd (or we thought) na hrot většího rozsahu probíhal v 16:35 z Hlaváku. Hodinu a půl před odjezdem mne eště kluci vyhysterčili že už dou a musel sem jit volat vo co jako de. Honzovi prej nevoněla nějaká whisky a usoudil že sedmička Laphroaiga by ho uctila víc (a dokonce z něj udělala landlorda ale o tom až později). Sraz na hlaváku, nákup piváku na poklidnou cestu s místenkama až do Chebu proběhl v poklidu. Na Smíchově sme žertovali a spekulovali zda stihneme spoj do Marktdrewitzu na který máme pětiminutovou rezervu a špekulovali zda prokletí trati 171 stihneme najet když pofrčíme před Plzní.

Po tom se začly valit z lampiónu zpoždění a vypadalo to že dnes budeme přenocovat v psovi. 5, 15, 35, 60, 120 minut postupně jako dýky do duše našeho hrotu. Nutno podotknout že sme tto vše brali v danou chvíli s humorem, podpořeným o piváky který nám začaly rychle docházet. Sledovali sme všechny šotoušské kanály a verdikt byl že asi naše lokomotiva zkurvila troleje v tunelu mezi hlavákem a smíchovem a eště se jí povedlo se zkurvit sama. Po příjezdu servisního vozu na vedlejší kolej a příchodu několika oranžových pánů (pár jich dokonce bylo vyzbrojeny kufříky, patrně s nuklearními kódy kdyby bylo potřeba zamést stopy a glassnout nás i s lokomotivou) se Honza hrdinsky vydal do nějaký pekárny pro plzně kde na něj koukali skrz prsty a dali mu radši jen teplý.

Po dalších X minutách bylo oznámeno že to teda nejede a máme si jít stoupnout na jiný nástupiště a tam si počkat na pendolino co mělo vyrážet 2 hodiny po nás ale zdědilo po našem zkurvení kolejí dalšich asi 25 minut zpoždění. V narvaným vlaku sme začli spekulovat o budoucnosti protože nebylo vůbec jisté zda nás ubytují v našem -pro dnešek- cílovém městě Bayreuthu. Když jim Honza volal už po desátý a ze sluchátka se ozýval pouze obsazený tón, začali sme se smiřovat s tím že dnes hranice republiky nepřekročíme a přenocujem v Plzni a spojíme to s návštěvou pivovaru. Na 36. pokus ale řekli že teda ok ať přijedem že to je gucci. Plán tedy byl chytit v Chebu tágo a přesunou se do Marktdrewitzu a chytit poslední vlak. V tuto chvíli sme naň měli rezervu asi 40 minut a v klidu sme se tedy přesunuli do jídelního kupé na točené plzýnky a nějaké občerstvení. Do Chebu sme dojeli asi v 22:30 a tam si nás vzal do parády taxikářsky pimp který nás usadil do combi merglu.

Nejbližší Cela